17 Ekim 2016 Pazartesi

Buz ve Ateşin Şarkısı serisinden beğendiğim sözler #1


Yüz binlerce hayranı olan Buz ve Ateşin serisi yani çoğu kişinin bildiği isimle Game of Thrones'tan beğendiğim sözleri yayınlamaya karar verdim. İlk seriyle karşınızdayım.



"Hodor hodor hodor."
Hodor


"Oğlum Wendel, İkizler'e konuk olarak gitti. Lord Walder'in ekmeğini ve tuzunu yedi, arkadaşlarıyla birlikte sofraya oturmak için kılıcını duvara astı. Ve onu öldürdüler. Öldürdüler, diyorum. Freyler anlattıkları masalda boğulsunlar. Jared'la içki içtim. Symond'la şakalaştım, sevgili torunumu Rhaegar'a verdim... ama bütün bunların, olanları unuttuğum anlamına geldiğini sanmayın. Kuzey unutmaz Lord Davos. Kuzey unutmaz ve bu fars oyunu bitmek üzere. Oğlum evde."
Lord Manderly

"Fair Isle’da amcan Victarion ve filosunu alaşağı ettim, baban ilk kez kendini kral ilan ettiğinde. Fırtına Burnu'nu Menzil kuvvetleri karşısında bir yıl elimde tuttum, ve Ejderha Kayası'nı Targaryenlar’dan aldım. Mance Rayder’ı yirmi katım kadar adamı olmasına rağmen duvarda parçalara ayırdım. Söyle bana, hain, Bolton’ın Piçi ne savaşlar kazanmış ki ben ondan korkayım?”
Kral Stannis

''Tahmin edebileceğinden çok daha fazla hata yaptım. Ama o tahta oturmamak onlardan biri değildi.''
Lord Ned Stark


''Taht oyununda ya kazanırsın, ya ölürsün. İkisinin arası yoktur.''
Kraliçe Cercei Lannister


“Lord Karga, cesaret edebildiği herhangi bir gecede yatağıma girmeyi deneyebilir. Hadım edildiğinde, yeminine sadık kalmak onun için daha kolay olur.”
Yabanıl Prenses Val


"Hayatın bir şaka olduğunu düşünüyorum. Seninki, benimki, herkesinki."
Tyrion Lannister


"İnsanları işledikleri suçlar için öldürürsün, bir gün işleyebilecekleri suçlar için değil."
Cesur Barristan Selmy


"Kralların dostu yoktur. Sadece tebaaları ve hasımları vardır."
Kral Stannis Baratheon


"Halk yağmur, sağlıklı çocuklar ve uzun bir yaz mevsimi için dua eder sadece,soylu lordların kendi aralarında oynadığı taht oyunları onların hiç umurunda değildir."
Sör Jorah Mormont

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder